Sunday, October 27, 2013

Arvustus // Review: Clinique 3 Step Skincare System




Ma olin alati päris kindel, et vinnid ja punnid kaovad vanusega ehk siis, kui sa oled 16 ja nägu õitseb nagu kevadine aas, siis 10 aastat hiljem seda probleemi enam pole. Nöök! Probleem on täiesti olemas ja pean tunnistama, et palju halvemas seisundis kui varem..
Ostsin juba suvel endale Clinique 3-step Skin Care System', sest näonahk läks koguaeg ainult hullemaks - mulle ilmusid poorid ja punnid sinna, kus neid varem polnud kunagi olnud. Ausalt öeldes olin ma päris masenduses sellest, mulle ei meeldinud isegi, kui keegi mind liiga lähedalt vaatas. Kuna poes oli sellele komplektile soodukas, oli vist 24 €, siis otsustasin proovida nende toodete mõju minu nahale.

Valisin kolmandat tüüpi komplekti ehk siis rasusele ja kombineeritud nahale. Kõigepealt pesin vedela seebiga, siis pühkisin näoveega ja lõpuks niisutasin nahka. Mulle meeldib, et tooted on lõhnatud ja tunduvad väga kerged nahal. Kui ma alguses kasutasin seepi väga vähe, sest tundus et see saab kiiresti otsa, siis tegelikult olin ma näoveest kõige kiiremini ilma. Kasutasin neid tooteid päris kaua iga päev -  õhtul ja hommikul, ning minul jätkus neid umbes kaheks kuuks kuni näovesi sai otsa. Vedelseep ja niisutaja on siiani veel alles.



Tulemusi polnud minu nahal küll näha. Kasutasin tooteid nii nagu pidi ja iga päev, aga nahk tegi ikka oma trikke aegajalt ja mingit klaari efekti polnud näha. Ainuke hea asi Clinique komplekti puhul on see, et tekib tahtmine väga hoolas olla ja mitte jätta vahele ühtegi protseduuri, sest neil, kel on poorne ja vinniline nahk, teavad kui oluline on seda regulaarselt puhastada. 

Mis on parim, mida olen siiani saanud oma nahale teha:
  • mitte suitsetada
  • olla õnnelik
  • puhastada seda 2 korda päevas
  • mitte minna meigiga magama
  • anda nahale puhkust ehk siis meigivabu päevi
  • juua palju vett
Since I am suffering under oily skin and I wanted to try out Clinique's 3 Step Skincare System. I used this little set for 2 months, every day, morning and night, but it had no special effect on me. The good part about it that it makes you clean your skin regularly and that is very important when your skin condition isn't good. But otherwise I wouldn't buy it again. Instead I offer these tricks:
  • don't smoke
  • be happy
  • clean your skin regularly
  • don't go to bed with make up
  • give your skin some rest - don't wear make up every day
  • drink lot of water
Võite kirjutada mulle, kas olete leidnud endale mõne imetoote, mis tõesti aitab punne nahal vähendada?
All feedback about problematic skin are welcome and I am very curious if anyone has found a magic problem to get control over zits on face!




4 Responses to “Arvustus // Review: Clinique 3 Step Skincare System”

  1. http://www.clinique.co.uk/cms/product/franchise/skincare_antiblemish_mpp.tmpl mul on see komplekt ja see tegi minu vinnilise näo oluliselt paremaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See tundub olevat rohkem punnide vastu ja just seda ma vajangi :) Vaatame, kas leian selle komplekti kuskilt netipoest. Viimati mu sõber tõi parfüümi Tšehhi netipoest (nagu meie Levelzone) ja seal on ikka päris soodsad hinnad - www.parfums.cz Hinnad jaga 25-ga

      Delete
    2. Vaatasin paari enda lemmikut sealt lehelt ja tõesti on head hinnad! :)

      Delete
    3. Kust sa Eestis meigikraami ja lõhnu ostad peale tavapoodide muidu? Kui ma eelmine kord Escada lõhna ostsin Levelzone'i veebipoest, siis see oli ikka päris pask, lõhn püsis peale kõva 1 h - tegemist oli muidu tualettvee, mitte parfüümiga. Aga siis võttis küll isu ära midagi netipost osta..

      Delete