Monday, October 21, 2013

21.10 Asos offer // Make up 30% off

Hei, hei! Täna hommikul saabus minu postkasti Asose uudiskiri ja see sisaldas (vähemalt minu jaoks) häid uudiseid - nimelt tegid nad 24 h pakkumise, kus kõik meigitooted on 30% väiksema hinnaga. Kuigi minu jaoks on enamik nende brände tundmatud, on mul siiski hea meel selle pakkumise üle, sest saan täiendada oma Bourjois' varusid. Peale selle on Asosest suurepärane tellida, kuna nad saadavad pakke ilma postikuluta - go, go, go!

Lugesin Geneficu blogist, et temal jäi Bourjois' Bronzing Powder ostmata, aga hetkel on see Asose lehel täiesti olemas, link tootele.

Suuri kiidusõnu saanud Bourjois Bronzing Powder // This Bourjois product has got really good feedback
(picture source: funfairsandfairydust.blogspot.com)

Hey, there! This morning I got a wonderful newsletter from Asos, telling me that all make up is with 30% lower prices and this offer is for 24 h. Allthough most their brands are unfamiliar for me, I am very to happy to see that they have Bourjois and I'm definately going to get some of goodies. And the best is that Asos has free shipping, so GO, GO, GO!

Minu ostukorvi maandub Bourjois' päikesepuuder ja Healthy Mix jumestuskreem, aga ma ei saa lubada, et see on ka kõik ;) Mida head teie soovite Asosest tellida?




Leave a Reply