Friday, September 06, 2013

Photoshoot: 3rd of September, 2013

Ühel ilusal päikesepaistelisel sügispäeval tuli Anna Mai mulle töö juurde külla. Loomulikult ei jätnud ma seda võimalust kasutamata, et teha temast imeilusaid pilte.

Once on a sunny autumn day Anne Mai visited me at work. There was no chance I would let this possibilty go by and we did some beautiful pictures together.

:)

 Varjude mäng - mulle väga meeldib teha pilte päikesepaistelisel päeval nii, et puu okste varjud langevad pildistatavale. Ja veel need päikses sillerdavad juuksed.. oehh :)

 Nii kallis pudel, et tuli üks suur kallistus sellele anda

Anne Mai


Kuuldavasti on ta täpselt minu moodi. Küll mul on ikka armas laps :P 

Igor läks pilti tegema ja valis endale kõrgemal oleva augu, arvates, et seal on mehe pea. Tüng! :D

Lehvitus Igorile :) 

Tuleb ikka üle kontrollida, mis mõmmil taskus on 

Ilmselgelt tähendas see meie fotoshuuti lõppu - Anne Mai väsis ära! 

Hopsti oma donkey selga ja kodusõit võis alata! :)

Kuni järgmise külastamiseni..




2 Responses to “Photoshoot: 3rd of September, 2013”

  1. Lovely pictures :) they came out really nice. weather was perfect and we had a nice walk as well :) i-a i-a donkey offering free transport :P

    ReplyDelete
  2. Haha, yes, sweety! Thatõs what you truly are :p

    ReplyDelete