Thursday, September 26, 2013

Christmas preparation // Gifts

Nagu ma oma facebooki seinalt loen, siis Eestis olete te hädas juba miinuskraadide ja härmatisega. Ehk siis, ei saa enam nii lihtsalt hommikul autosse hüpata ja minema sõita. Südamest tunnen teile kaasa, ausõna! Vähemalt minul oli hommikuti iga minut arvel ja see tobe auto kütmine ja akende kraapimine võttis alati palju aega.

Ja kõik see külm viis minu mõtted jõulude peale. Kas nüüd pole mitte õige aeg hakata kinke muretsema, et mitte jätta see viimase minuti peale? Pealegi on samm-haaval kingituste otsmine palju leebem, kui detsembris korraga suur hunnik pappi sinna alla panna.

Ma usun, et siinkord tuleb jälle appi onu Aliexpress. Kuna ma suvel juba hunniku kellasid muretsesin pea tervele suguvõsale, siis mida head ja odavat võiksin tellida nüüd? Ehteid, mingeid teatuid mänguasju? Rohkem ideesid mul pole, aga heameelega jälle kuulan teiste käest, mida huvitavat te olete Hiinast tellinud.

Pean mainima, et eelmise postitusega sain ma facebookis ÜÜRATU suure tähelepanu osaliseks ja paljud jagasid vajalikku nõu - suur aitäh kõigile! Te olete nii armsad! :)

Ma teeksin heameelega ise käsitööna kingitusi, aga samas ma tean, et paljudele sellised vidinad ei meeldi ja milleks koormata inimesi asjadega, mida nad ei vaja. Kuid üks fakt, mis on käib sloveenlaste kohta on see, et nad jubedalt armastavad väikesi nips-asjakesi koguda // Since I love handycraft, I could also make the gifts myself, but also I would n't like to give people gifts that they might not like. Here comes a well know fact that slovens LOVE little cute stuff, so I might be ok with handycraft idea..

All this new from Estonia and their minus degrees has led me my thoughts to Christmas gifts. It's not very wise to leave it for last minute, so I think now is already good time to start organising them - mostly not to overburden the wallet in december. And I think here is a place for Aliexpress again. But I have no idea what to order - toys, jewellery? With last orders everyone got watches, so that is out. 

I am more than glad to hear your ideas for Christmas gifts - something small, something cute and cheap. Not much to, eh? ;)

Oh, dear!




2 Responses to “Christmas preparation // Gifts”

  1. Em I may help you with your problem, at least the part of the problem that concerns me :D. I will put together a list of present you may give to me...yea yea, I know, I am the best, no problemo ;P

    ReplyDelete
  2. Oh you funny man hehehehe :D :P then you must buy something for me and jaanika also :P

    ReplyDelete