Thursday, September 05, 2013

Arvustus: EQUA pudel

Olen juba mõnda aega mõelnud selle peale, et kirjutaks ka omalt poolt EQUA pudelile arvustuse. Niisiis, täiesti aus, täiesti mõjutamata minu enda arvamus EQUA BPA-vaba pudelite kohta.

Sloveeniasse kolisin ma juba veebruaris ja tööd alustasin siin aprilli lõpus. Enne kui ma tööintervjuule läksin, uurisin EQUA pudelite kohta internetist ja mulle tuli meelde, et nägin neid müügil Cherrys. Loomulikult sealt ma ühtegi pudelit ei ostnud, kuigi hind oli väga ahvatlev ja isegi tekkis mõte, äkki..? Aga ma ei tahtnud jamama hakata sellega, kuidas neid Sloveeniasse transportida (tookord ma isegi ei märganud lugeda, et see on Sloveenia ettevõte). 


Kas see pole mitte armsalt lapsik? :)

Pudelit on saadaval kahes suuruses - 400 ml ja 600 ml. Endale valisin ma loomulikult suurema pudeli ja esimeseks disainiks oli Rohelised lehed. Oleksin tahtnud Võilillesid, aga just oli otsa saanud. Igor valis endale Universumi, Anete 0,4 l Südamed ja Anne Mai 0,4 l Rohelised koletised. Alguses ma ei märganud, kui palju pudelivett jäi meil poest ostmata, aga praegu sellele mõeldes näen, et polnud enam vajadust raha ühekordsete pudelite peale raisata. Peaks vist väikse arvutuse tegema ja mõtlema palju oleme saanud raha kokku hoida.. Täpset summat ma ei tea, kuid kindlasti oleme tasa teeninud pudelite hinnad, selles ma olen kindel.


Eriti äge on kärts kork! Ma küll ei tunnista avalikult, aga minugi lemmikvärv on roosa (:

Niisiis, kus me neid pudeleid kasutame? Kui ma mõtlen meie pere peale, siis absoluutselt igal pool. Enne jätame rahakotid koju, kui pudelit kaasa ei võta. Muidugi seljataga oli väga pikk ja kuum suvi, seega oleksime vett kaasas kandnud ka ilma EQUA pudelita. Kuid uurides rohkem plastikmaailma telgitagustesse, tahan ma vähem kasutada tooteid, mis sisaldavad bisfenooli A-d (põhjustab vähki ja hormonaalseid häireid). Tean, et päris vati sisse ei anna ennast peita, aga miks mitte alustada joogipudelitega? Pealegi on meie suguvõsas vähk päris levinud haigus ja juba praegu üritan mitte tarbida sööke, mis seda põhjustavad.


Täpselt paras, et mõnuga juua

Minu töö käib kontoris, seega EQUA pudel on mulle kaaslaseks iga päev. Kui ma tööle läksin valisin kõigepealt klaaspudeli, aga kuna mulle meeldib väiksema diameetriga huulik (?) rohkem, vahetasin klaasi plastiku vastu välja. Mulle ei meeldi ka Eviani ja Nestea pudel selle tõttu, et neil on hiiglama suur joomisauk.Täidan pudelit vähemalt 3-4 korda päevas ja tunnen ennast hästi. Ei mäletagi enam kuna ma viimati peavalu pidin kannatama. Kuuldavasti on just veepuudus üks peavalu tekitaja. Samuti on näljatundega - juues piisavalt vett, hoiad söögiisu eemal. Kahjuks küll mitte igavesti :)


Mitte ainult laste lemmik ;)

Minu lastele NII meeldib see pudel. Kui aus olla, siis keegi enam ei joo janu kustutamiseks mahla, kui siis mõnikord toidu kõrvale. Palju populaarsem on vett rüübata ja loomulikult peab lastel pudel koguaeg kaasas olema. Isegi õhtul pannakse see voodi kõrvale. Päeval hoiame pudeleid külmkapis, et kuuma ilmaga vesi koguaeg jahe oleks. Õue minnes peab mõlemal lapsel oma pudel kaasas olema.


Suurepärane värvivalik. Kui ma kunagi enda elamise saan, siis elutuppa tulevad kindlasti sellised värvid

Kas on midagi pudeli juures, mis mulle ei meeldi? Kui siis käepaela pikkus. Vähemalt suurel pudelil võiks see pikem olla, et ka minu sardell sinna sisse mahuks. Nali naljaks, tegelikult käsi polegi nii suur, lihtsalt pael on piisavalt lühike, et ainult sõrmed mahuvad sisse!


Kuidas teile meeldib selline huulik? Või eelistate pigem suuremat?

Kas see pudel on mulle vajalik? Jah, on küll. Hind on küll veidi krõbe, aga nagu ma ütlesin, olen selle 5 kuuga kindlasti raha tagasi teeninud, jättes ühekordsed pudelid ostmata. Minu Rohelised lehed on kindlasti palju ilusam, kui mingi suvaline kokakoola pudel. Peale selle, et ma pole ammu poest vett ostnud, pole ma sealt ka ühtegi limonaadi võtnud - enne hakkab mul rahast kahju ja lähen täidan oma EQUA pudeli lähimas kraanis.


Mustikaid on väga kasulik värskena suua ja miks mitte ka need joogipudelisse pista

Pildid pudelistest tegin täna kontoris. Roosad koletised on minu praegune lemmik, mille vahetasin klaaspudeli vastu välja, kuna mulle meeldib plastikpudelist rohkem juua ja disain on nii armsalt värviline. Violetsed lehed on üks teine disain, mis mulle väga meeldib. Endal mul küll seda pole, aga ma teadsin, et koos mu töökaaslase Kinga mustikatega, sobib see suurepäraselt pildile :)


Ootan kommentaare kõikidelt, kes arvavad, et EQUA pudelit on kasulik omada ja ka neilt, kes arvavad, et pigem kulutada raha millegi muu peale! :)





8 Responses to “Arvustus: EQUA pudel”

  1. Mina ootan praegu oma esimest Equa pudelit suure põnevusega :) Tellisin klassikalise plastikpudeli lilla kirjaga, kuid miski mu sees ütleb, et see ei jää ainsaks pudeliks, hihi! Olen oma silma peale pannud ka sellele violetsete lehtedega pudelile ning kui see taas tootevalikusse tuleb, tellin ka selle! Ühte pudelit hakkan kontoris kasutama (praeguse tavalise plastikpudeli asemel) ja teist kasutan kodus-trennis :) Arvan, et see on väärt investeering, sest ma juba praegu ei poolda poest veepudelite ostmist ja joon hea meelega kraanivett!

    ReplyDelete
  2. Ma tean seda tunnet, loodan, et saad pudeli kiiresti kätte :)

    Ma ei suuda jätta mainimata, et kohe-kohe tuleb meil uus laadung disaine, mis tähendab veelgi rohkem valikut :P

    ReplyDelete
  3. Olen kuulnud nendest EQUA pudelitest ainult head. Ja mu blogis on ka see wishlisti/soovide all. Enda lemmik on Universum. Ja uutest disainidest Eesti omad. Ise joon hetkel veel pudelitest vett, sest kraanivett ma joomiseks ei usalda. Tean pudelite kahjulikusest ja kahjuks ei muutu kraanivesi EQUA pudelisse valades ka puhtamaks, kuigi tal puuduvad need ohtlikud nüansid mis on tavalisel veepudelil. Tean, et see on raha raiskamine kui igakuiselt osta mitu veepudelit. Aga loodan, et keegi jõuludeks kingib mulle EQUA pudeli, sest ütlen ausalt. 10 eurot on suur välja minek korraga minu jaoks kes ma ei käi tööl. Kuigi jah blogis on mul on ostetud mitmeid asju, sest mul on neid vaja ja enamasti siiski alla 10 euro on olnud ostud. Oleks pudel 5 eurot, ma veel mõtleks selle peale. Aga edu sulle ja tubli oled, et oled jõudnud niikaugele! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Kas võib küsida, kus sa elad, et ei joo kraanivett? Ma saan täiesti, tegelikult Eestis igalpool ei ole korralik ja maitsev kraanivesi, ning tulebki pudelivett osta, kahjuks. Kuid sinna saab ka muid jooke panna -mahla, teed või trenni minnes segada sinna sisse spordijook. Ma usun, et EQUA teeb kindlasti mõne toreda kampaania enne jõule, et saaks pudeli veidi odavamalt osta! :)

      Delete
    2. Lääne-Virumaal.
      Jään kampaaniat ootama ja, et müügile tuleks Eesti disain mis FB's näha oli! :)

      Delete
    3. Ükspäev jõin kraanivett, ja polnudki kõige hullem enam. Käisin mitu korda köögis klaasiga vee järgi. Jube hea oleks kui selline pudel kodus on ja mis mahutab veidi rohkem kui väike klaas. :)

      Delete
  4. Endalgi soov Equa pudel tellida, kuid olen otsustusvõimetu, kas klaasist ( eriti meeldib , et on roostevabast terasest kork ja kestab ikka üle 10 a.) või plastist.
    Oskad öelda, kui kiiresti tellimus võiks jõuda Eestisse, kui tellida.
    Tänan ette tagasiside eest:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Pakid tulevad kohale 5 päeva kuni 1,5 nädalaga - täiesti oleneb Eesti postist ja kui kiire su kohalik osakond on. Soovitan tellida klaaspudel, sest see on lihtsalt nii edev pudel! :D Kui oled aga rohkem praktiline inimene, siis kindlasti on plastikpudel sulle :) Kuid ma soovitan oodata järgmise nädalani ja siis on meil veelgi parem pakkumine kodulehel. Kindlasti külasta www.myequa.com veebipoodi esmaspäeval, 2.detsembril!

      Delete