Wednesday, August 21, 2013

1st Aliexpress goodies

Nüüd tuli pikem paus minu eelmisest postitusest ja seda kõike sellepärast, et võtsin mõnuga aega maha ja käisin puhkusel. Ja ma võin öelda, et see puhkus sisaldas palju absoluutselt mitte midagi tegemist, just nii mulle meeldib vahel oma vabu päevi veeta. Küll aega on asjalik olla. Aga nüüd asja kallale. Oma esimese tellimuse Aliexpressi andsin sisse juuli alguses, kui tellisin lastele hunniku Little Pet Shoppe, kleite, kellasid ja lõpuks ka ühe tahvelarvuti. Ma olen kõik pakid peale kleitide kätte saanud, mis on praegu postkontoris ja ootavad, et ma need teatud tõendite eest välja lunastan. Sellest teemast räägin rohkem postituse lõpus.

It's been some time since my last post and it's been all because I had a vacation where I did absolutely nothing, just how I like it. There are other times to be sufficient, but it's not on my vacation. Let's get to business now. I made my first Aliexpress order at the beginning of July, ordering toys and dresses for girls, also a lot of watches and finally a tablet. I have gotten most of stuff by now, but the dresses are still at post and I have to go and show them proof to get the pack. But I will talk about it more in the end, of  the annoying, the legal stuff..

Ja nüüd rohkem lõbusa osa poole. Minu esimene pakk, mille ma kätte sain, olid kellad. Kellasid oli 9 (ei, ei mitte kõik mulle), me jagasime need pere vahel ära, nii, et mina sain neli kella, Igor ühe, lapsed mõlemad ühe, Igori ema ja õde ka ühe ja no olidki ilusti võrdselt jagatud! Tegelikult oli emal kaks kella, aga kuna kett oli ühel liiga pikk ja seda ei andnud väiksemaks teha, siis sain selle endale.

And back to fun part now. The first pack I got was watches. It contained 9 watches and they were equally divided among the family - 4 for me, 1 for Igor, 1 for each kid and mother. Yes, I like this equality (: Actually mother had 2 watches, but since the chain of one's was too long, I got a 4th one. 

Tellisime lastele ühesugused Hello Kitty kellad. Anete ja Andreja said roosad ning Anne Mai kuldse. Lapsed olid väga rahul oma kelladega. Anne Mai jaoks on kell veidi kohmakas ja kõikide kelladel tuli rihma auke juurde teha. Ühe kella hind oli 2,60 dollarit.

All three kids got same watches. Anete and Andreja got pink ones and Anne Mai a golden. They all were very pleased with them. The watch is bit big for Anne Mai and all watches got more holes on the wrist belt. One piece was 2,60 dollars.



Siin on minu kellad. Kõik on väga kenad ja oma hinda väärt. Keskmiselt olid hinnaks 3-7 dollarit.

Here are all of my watches. All of them are very nice and worth more than their price. The average price was from 3-7 dollars.


See on minu eriline lemmik ja tõeliselt minu kell/ This is my favourite one and totally my style




 Veidi mehelik, aga just selline maskuliinne mulle meeldibki. Töötavad ainult kolm seierit/ Bit manly, but I really like it's masculinity



Armas roheline kell. Roheline on ka minu lemmikvärv (: Cute and girly watch. Green is also my favourite colour!



Naiselik kell, millel on armas väike süda. Selle kella sain ma Igori emalt/ Feminine watch which has a cute heart. This watch I got from Igor's mom.



Kui poes maksab üks LPS (edaspidi petshopp) umbes 3 eurot, siis Aliexpressist sain 20 mänguasja 12 euroga! Kiiresti arvutades tuleb tüki hinnaks 0,6 €. Ma arvan, et see on päris hea hind.. kuigi! Pakis oli ka neli võlts petshoppi, aga lapsed ei pannud midagi tähele ja kiiresti leidsid endale lemmikud nende 20 hulgast. Mänguasjad olid kõik koos ühes suures kilepakendis, mitte nagu poes, kus nad on eraldi pakendatud.

When in store you can buy one LPS with the price of about 3 euros, then from Aliexpress I got 20 of them for 12 euros. Doing some math, I can see that each one costs 0,6 €. Not bad at all, allthough! Four petshops were fake ones, but girls didn't see any difference and both of them found many favourites. Toys were all in one plastic bag and not separately packed.



Pildid kõige populaarsematest petshoppidest. Kõigile meeldis see triibuline kiisu paremal üleval/ Pictures of most popular petshops. Everyone liked the striped kitty up on right (:

Minu viimane ost Aliexpressist oli tahvelarvuti. Soov oli tellida odav ja lihtne tahvel nii endale kui ka lastele mängimiseks. Peale mõnda uurimist sai minu valikuks see. Igor leidis selle mudeli kohta ka youtube' ülevaate ja sealne kirjeldus ning samuti ka tagasiside oli üheks positiivseks lükkeks see tahvelarvuti osta. Ja nüüd minu enda kommentaarid. Mulle väga meeldib selle välimus, valge kest on väga ilus. Valisime lisaks 16 gigase mälukaaardi, nii, et jugelt võib sinna mänge panna. Kõik mängud jooksevad ilusti ja graafika kallal ei saa ka nuriseda. Ainsaks ja üsna suureks miinuseks minu jaoks on, et videosid ei saa HD vaadata, jääb liiga nõrgaks selle jaoks. Samas kui ma tahvelarvutit kasutan, siis peamiselt ajaviiteks mängides Pou'd või Candy Crushi. Lastele tõmbasime Google Play'st ka mõned õpetlikud mängud ja joonistamismängud. Nii, et 10-st punktiks annan sellele 6.

The last product that I bought from Aliexpress was a tablet. I wanted something cheap and simple for kids and us for playing. After looking around, this was my choise. Igor found a review on youtube about it, it was nice and also the comments and feedback was ok, so it wasn't a hard choise. And now my own comments. I really like it's look, especially the white cover that I picked. We also picked a 16 giga memorycard, so there is no problem stuffing it with games. All the games are running ok and can't complain about graphics. The only minus for me is that you can't watch videos in HD, so youtube is off with this tablet. But I still mostly just play games like Pou or Candy Crush with it and videos I watch from my old IPhone. Finally I would give this tablet 6 points from 10.



Räägi nüüd veidi Aliexpressi negatiivsest poolest ehk siis sellest, mis juhtus siis kui toll tahab oma osa saada. Kellade ja mänguasjade eest ei pidanud ma midagi lisaks maksma. Arvatavasti neid pakke ei tehtud isegi lahti kuna nad olid sellised pisikesed. Küll läks aga tahvelarvuti luubi alla ja selleks, et pakki kätte saada, pidin ma saatma screenshotte Aliexpressi tehingust. Ja juurde pidin ma maksma 21 % asja hinnast ehk siis umbes 10 eurot, kuna tahvelarvuti hind oli ligikaudu 50 €. Hetkel on ülevaatuses ka tüdrukute kleidid ja ka sinna pean ma arvatavasti juurde maksma. Mis on kõige tobedam on see, et Sloveenia post või toll paneb veel sellele maksule juurde iga oma liigutuse, ehk siis tahvelarvutile maksin ma lõplikult juurde 17 eurot koos sentidega. Seitse eurot siis koosnes kirja välja printimisest, kirja saatmisest ja ma ei tea veel millest.. uhh. Nii, et see koht paneb nüüd mõtlema, kas ikka tellida veel või kui siis tellida, kas teha seda väiksemates kogustes, et hind jääks alla 22 euro. Sest üle selle hakatakse juba makse noppima. Aga Aliexpress on täis imelisi odavaid asju, mida väga tahaks tellida (:


Now I will talk about negative side of ordering from Aliexpress. So what happens if the customs also wants a piece of your order? This means they will open your packs, tell you to send proof of how much the pack was and then maybe for some extra cost they will finally ship it to you. I think it's like this - if the cost is over 22 euros, you will be charged 22 % of what you already payed, plus for printing out paper, sendinf you mails etc. My tablet cost about 50 euros and I had to pay extra 10 for taxes and 7 euros with sents for printing out paper and sending me regular mail. Robbers! At the moment girls dresses are also at customs and I had to send some screenshots again, so about 6 euros will be taxes this time. This really makes me think if to order at all or maybe do it with smaller amount to skip the taxes. Cause Aliexpress is full of wonderful, wonderful cheap stuff (:


Pildil on kõik meie kellad, peale Igori ema valge kella ja Igori õe roosa HK kella, kokku kraami 30 € väärtuses/ Here you can see almost all of the watches, exept Igor's mom's white watch and Igor's sister's pink HK one, worth all 30 €

Ootan huviga teie kommentaare, mida olete tellinud ja kas pidite ka juurde maksma, ning kas üldse kõik pakid on ilusti kohale tulnud ja kas olete kvaliteediga rahul olnud! (:

I am very curious to hear your comments about ordering from Aliexpress, what did you order, how did it go with customs, did all the packs arrive and where you satisfied with quality? (:





11 Responses to “1st Aliexpress goodies ”

  1. Eks Eestiski on see tolliprobleem, aga siin on võimalik see paberimajandus ise ära teha, siis ei taheta peale tollimaksu midagi juurde, aga kui lasta ametnikel paar paberit liigutada, siis peab ka juurde maksma veel nende liigutuste eest. Ma ise ei ole tellinud otse midagi, olen vahendajate kaudu käsitööasju tellinud ja mõne küünelaki. Vahendajate kaudu on asi lihtsam, kuigi läheb veidi kallimaks maksma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kui tõesti mõnda asja soovid, siis on hea vahendaja kaudu tellida. Vahel neid kleite vaadates, kus saab korraga 5 tükki eriti hea hinnaga osta, mõtlen, et peaks viis tütart tegema. Küll siis on hea odavalt tellida :P

      Delete
  2. Igor käis seekord seal tollivärgis ise kohal ja nemad nõuavad ikka absurdseid summasid seal. 3 eurot võetakse selle eest, et nad paki lahti tegid, 1.70 kirja saatmise eest, 1 € kirja printimise eest ja lõpuks veel kohaletoimetamise eest. Seekord maksime 11 €, aga oleksime vist rohkem maksnud, kui nad oleksid paki koju saatnud. Urr.. Samas kui paki väärtus oleks alla 22 €, siis nad ei küsiks raha paki avamise eest :)

    ReplyDelete
  3. So far i can't complain over watch or tablet :D working ok, looking good, that youtube hd thing on tablet sucks a bit and slow loading..but you can do other things. In my opinion aliexpress is good company but the customs rip a big chunk of extra money from you in SLO. so ordering till 22€ of value would be better thing if you don't want to pay ridiculous taxes....till 22€ is free of vat tax and customs..after that till 100€ is just customs free but you pay tax and inspection.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's the same with ordering from usa. I've been thinking of getting my wedding dress for a really good price there, but ofc there will be extras for sure. But probably still cheaper than buying from Slovenia where everything is so overpriced..

      Delete
  4. Meil Eestis on nii, et kui tolli eest Eesti Postis maksta, siis nad vötavad ka mingi 6-7 euri veel lisaks kuuldavasti, aga saab ka öelda, et ma lähen ise tolli kohale ja maksan seal. Siis ei tule seda lisamaksu. Sa saad töenäoliselt myyjaga kokkuleppele ka, et kirjutagu väiksem summa paki väärtuseks. Kysida igaljuhul tasub enne tellimist. Ja kavalam on jah tellida kas erinevatelt myyjatelt vöi oodata kuni 1 pakk on teele pandud ja siis uus pakk tellida. Paljudel on ju free shipping. Mina olen tellinud vaid nendelt, kellel ongi free shipping. Siiani köigega rahul olnud (laste kleitidega). Vaid yhtedega oli oma viga, et vaatasin suuruseid: 100, 110, 120, 130, aga ei märganud seda kirja, et need on vanusele 0-2 aastat! Ja nyyd ma siis yritan neid netis myyma hakata. Meie lastele ei lähe ju enam sellised... Muidu olid kyll ilusad kleidid. Ömbluste kallal vöib veits nuriseda, aga arvestades hinda on köik tibens.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nujah, siis ei pääse keegi neist maksudest, mida nad üritavad juurde panna. Igor luges, et Sloveenia teenib aastas nende maksude pealt 300 miljonit eurot, meeletu! Sain eile ka tüdrukute kleidid kätte ja tõesti, kvaliteet oli igati korralik. Midagi sarnast H&M-ga. Väga kahju, kui suurused polnud sobivad. Seal peab tõesti näpuga järge ajama, et ei telliks tite suurusi. Ma jalanõusid pole veel julgenud tellida, kuna suuruste tabel on mulle liiga segane - seal on nii inglise kui usa suurus ja ostes, kumba siis valima peab? See on tõesti kaval, kui nad veel hinna ka peale paneksid, mis oleks alla 22 euri. Seda harrastavad nad päris tihedalt, et pakil on peal kiri gift. Kevadel tellisin ma UK ebayst lilleneiu kleidid (leidsin need kunagi ka aliexpressist), tüki hinnaks tuli 50 € koos postikuluga ja kleidid olid lihtsalt suurepärased! Kui sa otsid üles mu postituse pulmade kohta, siis võid seal neid näha :)

      Delete
  5. Kuldne kell on küll väga armas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Mulle hakkas ka see nüüd meeldima, kuigi ma ise poleks seda valinud :)

      Delete
  6. Mina olen aliexpressist seni vaid ühe korra tellinud (enne seda olin eBay kummardaja). Tellisin endale Victoria's Secret stiilis bikiinid. Kahtlesin tükk aega, et kas tellida või mitte. Kui pakk kohale jõudis, siis otseselt pettuma ei pidanudki. Bkiinid olid täpselt sellised nagu pildi peal ja ka suurus vastas .. aga mulle jäid ikka natuke väikseks, andsin õele :) Seega otseselt halb kogemus ei olnud. Kavatsen kindlasti veel tellida ning otsin alati välja need müüjad, kellel on märgitud free shipping :)

    PS! Meeldis sinu värviline punutud rihmaga kell ning Pou'd mängin ka mina :) Ta on mulle nagu lemmiklooma eest :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pou on tõesti armas, ma olen temaga mägimisest kergelt öeldes sõltuvuses :)

      Mina tellin ka ainult siis, kui on free shipping. Aga hea, et sul on vähemalt kellelegi toode edasi anda. Vanasti sai müüdud üleliigsed asjad budu turul, kuid peale uuendust on see sait liiga ulme! :p

      Delete