Wednesday, July 03, 2013

Jaanika lemmik: Dependi Holographic küünelakk

Kes veel ei tea, siis mulle meeldib väga küüsi lakkida. Mul on oma lemmikud küünelakid, mida võin alati kindla peale osta ja siiani pole pidanud pettuma. Üheks minu lemmikbrändiks on Depend, mis teeb armsaid väikeseid lakke. Eriti sobivad need just pudeli suuruse pärast- see on piisavalt suur, et ma saan kasutada päris pikalt ja parajalt väike, et enne lõpeb lakk ära, kui see niisama seisma jääb ja ära kuivab. Enne kui ma  veebruaris Sloveeniasse tulin, õnnestus mul Selverist leida soodushinnaga (~1.90€) uued Dependi Holographic küünelakid. Kuna teadsin juba varem, et selle firma lakid on head, siis pikalt mõtlemata rändas üks pudel korvi (nüüd muidugi mõtlen, et oleks võinud neid rohkem osta). Valisin välja Sand Grey värvi ja jällegi ei pidanud pettuma. Peale mõnusa pudeli on Dependi küünelakil ka see hea omadus, et ta kuivab väga kiiresti ja minu jaoks on see suureks plussiks. Muidugi mitte jätta mainimata seda vahvat efekti nagu küüntel oleks päris hologramm :)

I'm a big fan of nailpolishes! I have a lot of my favourite ones that I've been using for long time and when I need to buy new one, I always trust those brands. One of my favourites are Depend nailpolishes. They make so cute little bottles, that are enough big to be used some time and enough small that they won't dry until you use all of it. Before I came to Slovenia in February, I found Depend Holographic nailspolishes from Selver. They were on sale with a price of about 1,90€. Without any doubt one nailpolish quickly found itself in my shopping cart, ofcourse now when I'm almost out of polish I wish I had bought more.. Anyway, my pick was  Sand Grey and again I was not dissapointed. Besides that little adorable bottle, Depend's nailpolishes dry quick and that is a big plus for me. Ofcourse, not to forget that awsome effect like I have a hologram on my nails- super!
Sellel küünelakil on eriline wow-efekt, kui talle paistab päike peale. Just sellised olid minu küüned täna mõnusalt suvisel juulikuupäeval. Väga edev, peaks mainima (:

Wow! This is how my nails were looking like when the sun was shining on them, making this polish nr 1 to wear when you go out to beach or just enjoy sunny day at city (:
 Valida saab 12 erineva tooni vahel. Kui ma nüüd Eestit külastama tulen, siis see on küll üks toode, mida ma kindlasti endale muretsen.

You can pick through 12 different colours and I am definately going to visit Selver for this nailpolish.




One Response to “Jaanika lemmik: Dependi Holographic küünelakk”

  1. I love it! It gives me a summerish vibe, the shade it's perfect for this weather!! <3

    ReplyDelete