Monday, July 01, 2013

Esimene/ Le first!

Tere kõigile!

Kiiresti kirjutan teile, miks ma kolisin siia üle. Tahan kirjutada rohkem oma elust siin Sloveenias, aga nagu ikka, siis päris kõike ei tahaks feisbukis lahata, kuigi vahel väga sügeleb.. siis selleks tegingi endale blogi!

Ma pole veel otsustanud, kas sulgen on fb konto, kuna minu meelest see koht pole enam see, mis ta varem oli. Mäletan, kui tegin endale konto, siis mind huvitas eelkõige, mida sõbrad teevad, millest nad räägivad, nende elu südmused ja muidugi oli tore näha pilte. Ja muidugi FarmVille! Kes siis seda ei mäletaks, kes siis seda mänginud poleks :P Olid ajad- olid majad! Ahjaa, tulles tagasi selle juurde, miks feisbuk on muutunud, siis eks sel ole suur osa mängida tohututel kogustel reklaamidel, mida jagatakse päevast päeva. Muidu pean tunnistama, et olen isegi jaganud mõnda krõbedamat auhinna mängu.. tahaks ka ju võita!

Igatahes, vahel on mul tunne, et postitan liiga palju pilte fb ja enamik inimesi pildid nagunii ei huvita, seega tulen siia ja kõik hea ja ilus minu elust panen ka siia. Neid, keda tõesti huvitab minu käekäik saavad tulla siia lugema ja loomulikult kaasa muljetama :) Seda ootan ma eriti!

Aga praegu tõttan edasi, siis ahjus on kohe valmis saamas minu esimene siinne küpsetis! Juhuu! Lõpuks on mul jälle ahi, mida ma nii väga jumaldan. Seekord sai tehtud juustu lillekringel. Kõlab imelikult, aga lisan juurde mõned pildid, et saaksite aimu, millest ma räägin.

Seniks, olge mõnusad (:

Hello, my dear foreign friends!

Since facebook for me is not really what it used to be, I decided to move to blogger and share what I do in my life here with you. I shall make the posts in english also, just for you :) Cause I know HOW popular and HOW wanted I just am! Not to let you feel left out or something- ta thaa!

Come and read and ofcourse share your thoughts with me. I appreciate it very much! Can't wait to hear how you are drewling over my super delicious foods and wishing you were instead of Igor :P

I will be posting all of my stuff now here instead of facebook. So please, be so kind to follow me. And it would be awsome, if you add me through bloglovin. Cause what could be worse than you missing out me so very interesting stuff I put up here.

Ciao!




Leave a Reply