Saturday, July 13, 2013

Changes are good

Juba pikemat aega keerles peas mõte oma juuksed ära värvida. Senini olen värvinud pähklipruuniks või päris kärtsuks oranžiks (me ei tuleta meelde neid aegu, kui ma olen blondide blond). Igor soovitas mul värvida tumedaks nagu tal endal on. Muidugi mitte nii mustaks, aga midagi sinna kanti. Vajasin muutust! Ma ei suuda kunagi väga kaua ühe värviga olla ja sellepärast ei pidanud ma kaua aru pidama. 

I've been thinking for awhile now of changing my hair colour. So far my colours have been going from hazelnut brown to spicy orange (let's not remember those days when I was like a Marilyn). But Igor reccomended to dye it dark like he has. Since my hair desperately needed some fresh paint, it didn't take me long time to decide.

Siin on minust pilt 1 päev enne värvimist/ here is a picture of me 1 day before changing colour



.. ja siin oleme ma järgmisel päeval tumepruunide juustega/ here is me next day with dark brown hair


Mulle meeldib, kuidas see värv sobib mulle, kui värvin huuled punaseks. Näen välja nagu lumivalgeke, aga eelmine värv oli kuidagi minulikum. Siiski mul on hea meel, et vahetasin värvi, tunnen, et see annab palju rohkem särtsakust juurde. Mis muud nüüd, kui tuleb päevitama minna (:

I love it how this colour looks when I have red lips- makes me look like a Snow White. Allthough the last colour was more like mine, I still like dark, cause it spices up my days (:




Leave a Reply