Monday, July 08, 2013

8.07 hommik

Ma jumaldan oma hommikuid (just nii ma neid kutsun), kui pere on veel sügavas unes ja saan tegutseda kodus nagu elaksin üksinda. Pesen hambad ja näo ning tegelen oma juuste ja meigiga vähemalt pool tundi, kui mitte rohkem.. Igatahes söömise peale läheb mul kõvasti vähem aega, kuigi ma tean, et kiirustades ei ole hea süüa. Kuid mis teha, kui olen kogu aja juba millegi muu peale raiskanud ja tuleb juba kodu uksest välja tõtata.

Täna alustasime Igoriga uuesti Mareki toitumiskava jälgimisega. Kuna mul on oma eesmärk, mille poole rühin ja on vaja just selleks kuupäevaks olla oma ideaalkaalus, siis annab see mulle eriti palju motivatsiooni. Ma praegu rohkem sellest ei räägi, aga varsti, varsti ;)

Luban, et postitan varsti pilte meie vahvast reisist Rumeeniasse ja mõned pildid ka super ilusast Estera ja Mihai pulmast. Tunnen Mihaid juba aastaid, kuid olime siiani vaid neti teel suhelnud. Tean, see tundub uskumatu! Kuid saades nendega esimest korda kokku, teadsime, et olime parimad sõbrad. See kõik oli nii imeline ja meil on ainult kahju, et üksteisest nii kaugel elame.. Kunagi räägin ka sel teemal pikemalt.

I adore my mornings (yes, it's just how I like to call them), when all of my family is still asleep and I feel like I'm home alone. First I brush my teeth, wash my face and do my make up and hair for about half an hour if not more. On eating I spend only 5 minutes, allthough I know it's not good to eat in rush. But what can I do when all of my time was spent on something else and I already got to leave home..

Today me and Igor started Marek's nutrition plan. Since I got an event where I wish to be slightly slimmer, I am very motivated to work for it. Not to spoil too much too soon, so I'm not going to tell what it's about  (:

I promise I will put up some pictures of our trip to Romania and ofcourse those lovely pictures of Estera's and Mihai's wedding. Their awsomness is quaranteed! I've known Mihai for many years now, but it was first time for us to meet in real. It sounds unbelivable and that's just how it is. When we all met the first time, we knew at once that we are the biggest and the bestest friends and the time spent together we will never forget. Wish they would live closer..




Leave a Reply